КАР’ЄРА

Успішним розвитком компанія Recycling Solutions завдячує своїм працівникам, їхній цілеспрямованості, талантам і бажанню реалізувати її місію — упроваджувати в життя принципи циклічної економіки. 

Ми пропонуємо можливості для професійного й особистісного розвитку кожного члена нашої команди та намагаємося створити комфортні умови праці. 

Наші цінності

У своїй щоденній роботі ми керуємося цінностями компанії.  НАШІ ЦІННОСТІ: 

  • КОМАНДА 
  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
  • ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ
  • ВИСОКІ СТАНДАРТИ
  • БЕЗПЕКА 

Що ми пропонуємо

Проекти, з якими ви будете працювати, надихають розвиватися й досягати вагомих цілей. Ми цінуємо працівників, які приносять свіжі ідеї, підтримуємо сміливі ініціативи й незалежність мислення. У компанії заохочують прагнення працівників до самовдосконалювання. Фахівці з високим потенціалом, які стабільно демонструють високу результативність, можуть стати учасниками програми кадрового резерву й отримати менторську підтримку. Ми також інвестуємо в профільне й корпоративне навчання працівників, пропонуємо прозору систему мотивації й можливості для карєрного зростання. Піклування про комфорт, безпеку та здоровя всіх членів команди — важлива складова нашої корпоративної культури. Кожному працівникові оформлюють поліс добровільного медичного страхування.

Приєднатись до команди

Обов’язки:

  • робота з проектно-кошторисною документацією;
  • аналіз ринку технологічних рішень, підготовка аналітики, висновків і рекомендацій;
  • робота з постачальниками обладнання і матеріалів, підготовка ТЗ, аналіз комерційних пропозицій;
  • розробка технічних завдань для проведення тендерів та контроль проведення тендерів.

Вимоги:

  • вища технічна освіта;
  • досвід роботи в крупних промислових компаніях (виробництво, постачання, енергетика) – не менше 5 років;
  • досвід ведення переговорів з підрядними організаціями, проектантами;
  • аналітичний склад розуму, вміння структурувати великий обсяг інформації, підготовка рекомендацій;
  • знання нормативної бази в сфері будівництва, основних принципів проектування, технологій будівництва, принципів організації будівельного майданчика;
  • уміння працювати з проектною документацією;
  • уміння прораховувати обсяги робіт;
  • перевірка і аналіз проектно-кошторисної документації;
  • досвід складання кошторисів на всі види будівельних робіт.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • заведення в 1С контрагентів, договорів та рахунків на оплату. Контроль їх виконання;
  • отримання оригіналів договорів, актів (послуги, оренди і т.д.), супровід і контроль їх підписання, контроль повернення документів контрагентам;
  • контроль своєчасної оплати рахунків контрагентам, згідно договорів;
  • отримання, оформлення та супровід документів по вантажно-розвантажувальним роботам (звіти, акти);
  • супровід заявок до відділу закупівель і контроль їх виконання;
  • складання офіційних листів, запитів, ділове листування з контрагентами;
  • підготовка звітів згідно внутрішніх вимог відділу і компанії.

Вимоги:

  • вища освіта;
  • аналогічний досвід роботи – не менше 1 року;
  • рівень володіння англійською мовою – не нижче intermediate (робота з контрактами, інвойсами, документами по відвантаженню – пакувальні листи, сертифікати, коносаменти і т.д. англійською мовою);
  • ретельність, акуратність, загальна грамотність;
  • ПК: 1С, Excel.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • керування процесом автоматизації і допрацювань облікової системи 1С;
  • розробка ТЗ, інструкцій, вимог на доопрацювання і т. д. для розробників;
  • підтримка / консультування користувачів (в основному бухгалтери і фінансові контролери) з питань роботи поточної конфігурації системи 1С;
  • тестування функціональності проведених допрацювань;
  • допомога в складанні управлінської звітності (розрахунок і проведення управлінських коригувань, участь в аналізі P&L і CFS за період);
  • допомога в розробці регламентів, облікових політик та ін.

Вимоги:

  • вища освіта: бухгалтерський облік / економіка / фінанси;
  • розуміння облікових і управлінських бізнес-процесів (розуміння в т.ч. і обліку виробничих процесів буде перевагою);
  • знання основ адміністрування 1С;
  • знання принципів бухгалтерського обліку;
  • досвід впроваджень рішень на платформі 1С: Підприємство 8 (УПП);
  • досвід розробки документації: ТЗ, інструкцій, вимог на доопрацювання і т.д.;
  • досвід роботи економістом / бухгалтером буде перевагою;
  • досвідчений користувач Excel:
  • робота зі зведеними таблицями і формулами;
  • робота з великими масивами даних.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • складання управлінської звітності: збір інформації від департаментів для складання коментарів за звітами;
  • підготовка презентацій для менеджменту і наглядової ради; опис / пояснення відхилень план-факт, фінансовий аналіз;
  • участь у процесі бюджетування: підготовка Excel таблиць по окремим видам витрат / доходів для бюджету;
  • допомога в підготовці та перевірці фінансових моделей по інвестиційним проектам (базові знання дисконтування, NPV, IRR etc.);
  • фінансовий контролінг: перевірка і узгодження платежів, узгодження договорів і специфікацій, аналіз і контроль витрат (в рамках проекту);
  • розробка регламентів, облікових політик та ін.;
  • підготовка оперативних фінансових планів;
  • розрахунок і проведення управлінських коригувань;
  • збір інформації з власників бюджетів.

Вимоги:

  • вища освіта фінанси / економіка / бухгалтерський облік і аудит;
  • досвід роботи: Big 4 або Baker Tilly, BDO, Mazars, Grand Tornton etc. Індустріальна спеціалізація: промисловість, FMCG.

Основні навички:

  • досвідчений користувач Excel: робота з великими масивами даних; робота зі зведеними таблицями і формулами;
  • досвід роботи в 1С;
  • підготовка презентацій в PowerPoint;
  • розуміння структури фінансової звітності: баланс, P&L, CFS;
  • розуміння основних принципів бюджетування і фінансового планування.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • аналіз виробничих показників діяльності підприємства;
  • аналіз показників ефективності напрямки / ділянок / людей;
  • опрацювання технічних проектів;
  • підбір обладнання (аналітика ринку);
  • підбір технології (аналітика по провідним виробникам і гравцям ринку);
  • підбір підрядників / постачальників;
  • аналіз кращих практик організації виробничих процесів (з відкритих джерел);
  • підготовка презентацій.

Вимоги:

  • Потрібний рівень освіти / додаткове навчання:
    • необхідний професійний досвід: (навички / професійні компетенції);
    • спеціальні знання і навички для даної посади: (знання програм, мов, обладнання та інше).
  • Ключові компетенції для посади:
    • вища технічна освіта (технолог, конструктор);
    • бажано: інженер-технолог (цементна промисловість), збагачення корисних копалин, з обов’язковим досвідом роботи на виробництвах. Можливо: Загальні поняття Бережливого виробництва (навчання, семінари, конференції) / аналітика виробничих процесів;
    • досвід роботи за напрямком – від 5 років;
    • досвід реалізації технічних проектів на промислових підприємствах;
    • аналітика промислових підприємств;
    • англійська – рівень не нижче intermediate (обов’язково);
    • знання комп’ютерних програм: MS Office, Project, Visio, бажано AutoCAD / Solid works;
    • загальні поняття функціонування виробничого підприємства;
    • системне мислення;
    • орієнтація на результат;
    • проактивность;
    • увага до деталей.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • формування фінансових моделей для оцінки привабливості проектів операційного бізнесу, базуючись на найбільш ймовірні сценарії розвитку ситуації в проекті і аналізі ризиків. Виконання розрахунків і аналізу показників ефективності проектів;
  • участь в розробці та оновленні стратегії операційного бізнесу;
  • участь в бюджетуванні: формування інвестиційного бюджету операційних бізнесів, бюджетування окремих видів витрат;
  • аналіз економічної ефективності впроваджених проектів;
  • підготовка презентаційних матеріалів операційних бізнесів для внутрішніх користувачів і партнерів;
  • підготовка інформаційних та аналітичних довідок за запитом керівників і суміжних структурних підрозділів;
  • пошук інформації у відкритих джерелах; аналіз і консолідація інформації.

Вимоги:

  • вища освіта (Економіка, Фінанси);
  • додаткова освіта ACCA, DipIFR, CIMA, CAP / CIPA (як перевага);
  • навички підготовки презентаційних матеріалів;
  • досвід роботи економістом промислового підприємства / BIG 4 – не менше 2 років;
  • знання основ управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, складання прогнозної звітності;
  • навички планування робіт, збору, обробки та аналізу інформації;
  • знання основ оцінки інвестиційних проектів, розрахунку фінансових і нефінансових показників (KPI) проекту (NPV, DPP, IRR, EBITDA, ROCE і ін.);
  • знання комп’ютерних програм (MS Office, 1C);
  • знання англійської обов’язково не нижче Upper-Intermediate;
  • орієнтація на результат, посидючість, відповідальність, уважність до деталей, здатність критично мислити, робити висновки.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • здійснення моніторингу ринку, збільшення існуючої бази постачальників / підрядників;
  • проведення закупівельних процедур згідно з внутрішніми регламентуючих документів компанії;
  • заключення договірних відносин;
  • контроль і управління кредиторською та дебіторською заборгованістю;
  • розміщення замовлень постачальнику, актуалізація потреби внутрішнього замовника;
  • ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу.

Вимоги:

  • повна вища економічна / економіко-технічна освіта;
  • досвід роботи на посаді фахівця із закупівель не менше 1 року:
  • навички ведення переговорів, навички вирішення конфліктних ситуацій та інцидентів;
  • наявність навичок роботи з системами 1С: УПП, 1С: Документообіг;
  • англійська – рівень не нижче intermediate;
  • відповідальність за виконання поставлених завдань, націленість на результат, багатозадачність, вміння переконувати та аргументувати.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • здійснення завантаження, переміщення, відвантаження вантажів;
  • контроль належного технічного стану закріпленого транспортного засобу;
  • своєчасне інформування керівника про недоліки та проблеми в роботі.

Вимоги:

  • наявність водійського посвідчення;
  • досвід роботи на навантажувачі обов’язковий;
  • відповідальність, акуратність, порядність, організованість;
  • вміння працювати в команді.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Обов’язки:

  • участь у розвантажувальних / навантажувальних роботах із застосуванням ручної праці, механізованих та автоматизованих пристосувань;
  • переміщення продукції / сировини на склади;
  • допоміжні роботи на ділянці упаковки продукції;
  • робота на мостовому крані, кроквяні роботи (проводитися навчання).

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Вимоги:

  • досвід ведення робіт по забезпеченню працездатності енергетичного устаткування на підприємствах гірничодобувної галузі, чорної металургії, енергетичної галузі, на підприємствах коксохімічного виробництва (когенерація, газоочисне обладнання, насосне обладнання, водопостачання);
  • досвід проведення поточних і капітальних ремонтів енергетичного обладнання провідних світових виробників;
  • знання технології та способів монтажу енергетичного обладнання, порядку проведення випробувань енергетичного обладнання;
  • знання і розуміння основ ПУЕ і ПТБ в ЕУ;
  • четверта група з електробезпеки для виконання робіт в електроустановках до і вище 1000В.

Перевагою буде досвід роботи з обладнанням TM Caterpillar, GE.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Хочете працювати в нас, але не знайшли відповідної вакансії?

Надсилайте резюме та короткого супровідного листа. Ми будемо раді познайомитися!

Відправити резюме

Чекаємо з нетерпінням у Recycling Solutions!

Стажування

Якщо у вас замало досвіду, але є бажання докласти зусиль, щоб стати фахівцем у своїй сфері, подавайте заявку на проходження оплачуваного стажування в Recycling Solutions:  Ви зможете: 

  • Спробувати себе в режимі реальної роботи департаментів.
  • Здобути унікальний практичний досвід у сегменті бізнесу, яким цікавитеся: логістиці, маркетингу, HR, продажах, закупівлях, на виробництві.
  • Стати постійним працівником, показавши найкращі результати серед стажерів. 

Подати заявку