КАР’ЄРА

Успішним розвитком компанія Recycling Solutions завдячує своїм працівникам, їхній цілеспрямованості, талантам і бажанню реалізувати її місію — упроваджувати в життя принципи циклічної економіки. 

Ми пропонуємо можливості для професійного й особистісного розвитку кожного члена нашої команди та намагаємося створити комфортні умови праці. 

Наші цінності

У своїй щоденній роботі ми керуємося цінностями компанії.  НАШІ ЦІННОСТІ: 

  • КОМАНДА 
  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
  • ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ
  • ВИСОКІ СТАНДАРТИ
  • БЕЗПЕКА 

Що ми пропонуємо

Проекти, з якими ви будете працювати, надихають розвиватися й досягати вагомих цілей. Ми цінуємо працівників, які приносять свіжі ідеї, підтримуємо сміливі ініціативи й незалежність мислення. У компанії заохочують прагнення працівників до самовдосконалювання. Фахівці з високим потенціалом, які стабільно демонструють високу результативність, можуть стати учасниками програми кадрового резерву й отримати менторську підтримку. Ми також інвестуємо в профільне й корпоративне навчання працівників, пропонуємо прозору систему мотивації й можливості для карєрного зростання. Піклування про комфорт, безпеку та здоровя всіх членів команди — важлива складова нашої корпоративної культури. Кожному працівникові оформлюють поліс добровільного медичного страхування.

Приєднатись до команди

Вимоги:

  • вища економічна освіта;
  • досвід роботи на аналогічній посаді – не менше 1 року;
  • досвід ведення документообігу та договірної роботи;
  • досвід роботи в автомобільних перевезеннях (пошук автотранспорту та взаємодія з клієнтами);
  • досвід роботи із залізничними перевезеннями як перевага;
  • аналітичні здібності;
  • навички роботи з великим обсягом даних в стислі терміни;
  • впевнене володіння Excel і 1C (вітається);
  • орієнтація на результат, комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність, уважність до деталей.

Обов’язки:

  • складання та контроль виконання щоденного плану відвантажень по автотранспорту;
  • взаємодія з постачальниками ТМЦ (комбінати\ТЕС\ТЕЦ і т.д.);
  • взаємодія з покупцями ТМЦ;
  • робота з брокерами, митними органами, контроль взаєморозрахунків (в т.ч. внесення заявок на витрачання коштів), підготовка, збір (відповідальність за правильність і повноту заповнення) пакета документів для митного оформлення вантажів;
  • підготовка звітності по відвантаженнях, заповнення бази Access\ 1С, формування планів відвантажень і т.д.;
  • взаємодія з портами, взаємодія з перевалочними базами;
  • договірна робота та супровід документообігу, облік і надання оригіналів документів, оформлених належним чином, що відносяться до бухгалтерського обліку;
  • перевірка і облік актів виконаних робіт.
Відправити резюме

Обов’язки:

  • робота з первинними документами: контроль своєчасності надання, правильності оформлення;
  • проведення в системі 1С прибуткових документів, реалізації товарів;
  • формування, відображення і реєстрація податкового зобов’язання з ПДВ, в т.ч. по роздрібних продажах;
  • відображення логістичних операцій;
  • щомісячна звірка з покупцями і постачальниками;
  • ведення архіву первинних документів.

Вимоги:

  • вища освіта (облік і аудит);
  • аналогічний досвід роботи – від 3-х років;
  • знання програм: АСБУ 1С, Медок, Microsoft Office (Excel)
  • особистісні якості: відкритість новому, здатність до навчання, націленість на результат, організованість, наполегливість, ініціативність, акуратність, комунікабельність, відповідальність.
Відправити резюме

Обов’язки:

  • Супровід існуючих клієнтів, складання договорів, підготовка специфікацій, прийом і обробка замовлення.
  • Формування графіків відвантаження технічних газів для комбінатів.
  • Забезпечення своєчасного надходження коштів від клієнтів.
  • Підготовка аналітичних звітів для керівництва, маркетингових досліджень.
  • Участь в тендерах закупівлі для трейдингу технічними газами.
  • Аналіз ринку: дзвінки до потенційних клієнтів, пошук контактів, проведення презентацій про компанію та продукти.

Вимоги:

  • Вища економічна освіта.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді – від 2 років.
  • Досвід складання договорів для внутрішнього і зовнішніх ринків.
  • Розуміння основних принципів і правил роботи логістики.
  • Досвід складання договорів для внутрішнього і зовнішніх ринків.
  • Знання комп’ютерних програм (MS Office, 1C).
  • Знання англійської мови – не нижче Intermediate.
  • Орієнтація на результат, комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність.
Відправити резюме

Обов’язки:

  • Проведення в системі 1С банківських операцій, авансових звітів, прибуткових документів (тревел-послуги), податкового кредиту з ПДВ.
  • Робота з первинними документами: контроль своєчасності надання, правильності оформлення, ведення архіву.

Вимоги:

  • вищу освіту, облік і аудит;
  • знання комп’ютерних програм (вказати які програми): АСБУ 1С, Медок, Microsoft Office Excel;
  • відкритість новому;
  • здатність до навчання;
  • спрямованість на результат;
  • організованість;
  • наполегливість;
  • ініціативність;
  • акуратність;
  • комунікабельність;
  • відповідальність.
Відправити резюме

Обов’язки:

  • Здійснює аналіз ринку (галузі, сектора) проекту, формує власну рекомендацію.
  • Формує фінансову модель для оцінки привабливості проекту відповідно до вимог компанії. Виконує розрахунок і аналіз показників ефективності.
  • Здійснює пошук потенційних можливостей для партнерства в рамках стратегії Recycling Solutions.
  • Бере участь у підготовці презентаційних матеріалів проекту для внутрішніх (IDS, інвестиційна рекомендація) і зовнішніх користувачів (інвестиційний тизер, інфо мемо).
  • Готує драфт юридичних документів на початкових стадіях проекту (NDA, MoU).
  • Документообіг: супровід договорів, складання наказів, запитів на отримання аналітичних довідок по контрагентам, підготовка щомісячних/річних звітів.

Вимоги:

  • Вища економічна/фінансова освіта.
  • Досвід роботи в інвестиційних банках/фондах /BIG4/консалтингових компаніях не менше одного року.
  • Досвід участі у супроводі угод, розуміння бізнес-суті юридичних документів.
  • Участь в програмі ACCA/CFA.
  • Знання методів фінансового аналізу, принципів побудови основних форм фінансової звітності; методів оцінки проектів і бізнесу.
  • Високий рівень володіння MS Office.
  • Навички з підготовки презентаційних та юридичних матеріалів: структурування інформації, розуміння бізнес процесів.
  • Уміння працювати з платформами MergerMarket/Capital IQ/Bloomberg і т. Д.
  • Знання англійської мови на рівні Advanced.
Відправити резюме

Обов’язки:

  • Організація ділових поїздок і зустрічей співробітників Компанії: розробка логістики оптимальних маршрутів; бронювання квитків авіа, залізничних; бронювання номерів готелів; організація трансферу.
  • Оформлення необхідних документів для організації ділових поїздок;
  • Допомога співробітникам Компанії в заповненні служебнизх записок на відрядження та авансових звітів.
  • Внесення даних про відрядження в базу 1С.
  • Адміністрування внутрішнього порталу Компанії.

Вимоги:

  • Вища освіта.
  • Досвід роботи на посаді асистента керівника, тревел-менеджера в великих компаніях від 2 років.
  • Впевнений користувач ПК, знання офісних програм.
  • Досвід оформлення відряджень.
  • Навички ведення ділової переписки.
  • Навички в організації та забезпеченні ділових поїздок і зустрічей (логістика оптимальних маршрутів, бронювання квитків, номерів готелів, трансфер; візове супровід; реєстрація участі в конференціях і семінарах).
  • Знання в області комунікації, переговорних технік, ділового етикету.
  • Здатність якісно виконувати широке коло обов’язків, уміння адаптуватися до швидкозмінних умов ділового середовища.

Ми пропонуємо:

  • комфортабельний офіс в центрі міста (метро Лук’янівська);
  • медичне страхування;
  • корпоративне навчання;
  • бонусна система мотивації.
Відправити резюме

Обов’язки:

  • Здійснює аналіз ринку (галузі, сектора) проекту, проблеми або кейса, формує власну рекомендацію.
  • В рамках аналізу ринку проекту, працює з різними базами даних: формує і консолідує, перевіряє дані на достовірність.
  • Формує фінансову модель для оцінки привабливості проекту відповідно до вимог компанії. Виконує розрахунок і аналіз показників ефективності.
  • Здійснює пошук потенційних можливостей для партнерства (інтернет, конференції) в рамках стратегії компанії і формує long list контактів. Здійснює моніторинг публікацій з waste management / галузі або сектору ринку, в тому числі в українських і зарубіжних засобах масової інформації, дає їм оцінку.
  • Бере участь в підготовці презентаційних матеріалів проекту для внутрішніх і зовнішніх користувачів.
  • Документообіг: супровід договорів (заводить договору і платежі в 1С і контролює процес узгодження відповідно до внутрішніх процедур компанії), складання наказів, запитів на отримання аналітичних довідок по контрагентам, підготовка щомісячних / річних звітів.
  • Бере участь у підготовці довгострокової стратегії розвитку Компанії.
  • Готує разову, оперативну звітність за запитами суміжних структурних підрозділів та / або керівництва.

Вимоги:

  • Вища економічна / фінансова освіта.
  • Досвід роботи в інвестиційних банках / фондах / BIG4 / консалтингових компаніях не менше одного року.
Відправити резюме

Requirements:

  • Higher education (finance, economics, accounting, audit);
  • Minimum 1,5-2 years of audit experience in Big4 or 2nd tier companies (Bake Tilly, Grand Thornton etc);
  • Minimum 1 year in industry (FMCG, Production) in Finance/Accounting/Reporting Department
  • Experience in applying IFRS, technical expertise in Ukrainian accounting;
  • Basic experience in preparation of consolidated financial statements;
  • Strong Excel skills: effective data mining and processing (use formulae, pivots etc);
  • Upper intermediate English as a minimum requirement;
  • Management accounting experience is a strong plus;
  • 1C knowledge is a strong plus.

Key Responsibilities:

  • Preparation of consolidated management accounts monthly (PL, CF);
  • Perform CF and PL lines analysis monthly;
  • Preparation of management reports;
  • Proposal and implementation of enhancements to the reporting process;
  • Processing ad-hoc request of the senior management.
Відправити резюме

Ми пропонуємо:

  • офіційну роботу;
  • медичну страховку;
  • гідний рівень оплати праці;
  • можливість професійного росту;
  • забезпечення спецодягом та засобами індивідуального захисту;
  • навчання за суміжними професіями за рахунок роботодавця.

Вимоги:

  • наявність водійського посвідчення;
  • досвід роботи на навантажувачі обов’язковий;
  • відповідальність, акуратність, порядність, організованість;
  • вміння працювати в команді.

Обов’язки:

  • здійснення завантаження, переміщення, відвантаження вантажів;
  • контроль належного технічного стану закріпленого транспортного засобу;
  • своєчасне інформування керівника про недоліки та проблеми в роботі.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Вимоги:

  • Вища профільна освіта
  • Досвід роботи не менше 5 років за фахом
  • Знання механіки, електроніки
  • Рівень експерта в певній технологічній сфері
  • Розуміння принципів використання і тонкощів роботи з різними вимірювальними приладами
  • Високий рівень володіння ПК
  • Уважність
  • Уміння одночасно відстежувати відразу кілька виробничих процесів

Бажано знання англійської мови на рівні читання технічної документації.

Обов’язки: 

  • контроль справної роботи приладів КВП;
  • налагодження спеціального устаткування;
  • в разі виходу з ладу КВП – примусовий запуск обладнання (в безпечному режимі);
  • щоденне обслуговування шаф КВП;
  • обслуговування датчиків, їх комутації та обладнання;
  • пошук корінних причин поломок обладнання на основі отриманих за коштами КВП даних;
  • замовлення і закупівля необхідних приладів;
  • ведення журналів і статистики вимірів.

Ми пропонуємо:

  • корпоративне навчання;
  • забезпечення спец. одягом і ЗІЗ;
  • офіційне працевлаштування;
  • гідний рівень оплати праці (виплати 2 рази в місяць на карту);
  • можливість професійного росту.
Відправити резюме

Ми пропонуємо:

  • медична страховка;
  • корпоративне навчання;
  • забезпечення спец.одяг і ЗІЗ.
  • офіційну працевлаштування;
  • гідний рівень оплати праці (виплати 2 рази в місяць на карту);
  • можливість професійного росту;

Вимоги:

  • досвід роботи на виробництві бажано;
  • бажання працювати і розвиватися.

Обов’язки:

  • участь в розвантажувальних / навантажувальних роботах із застосуванням ручної праці, механізованих та автоматизованих пристосувань;
  • переміщення продукції / сировини на склади;
  • допоміжні роботи на ділянці упаковки продукції.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Вимоги:

Досвід роботи з системою 1С; продуктами ІПС «ЛІГА: ЗАКОН», відкритими реєстрами, кадастром.

Досвід роботи юрисконсультом, юристом-господарником від 5 років

  • знання законодавства України (цивільне, господарське, трудове, податкове, земельне);
  • здійснення комплексного юридичного супроводу діяльності підприємства;
  • юридичний супровід процедур отримання в користування земельних ділянок та зміни їх цільового призначення;
  • юридичний супровід будівельних проектів;
  • переддоговірна, договірна робота, методологічна робота (розробка / експертиза проектів регламентів, процедур, положень та інших локальних актів підприємства);
  • представлення та захист юридичних інтересів підприємства в різноманітних інстанціях (архітектура, ДАБІ, органи місцевого самоврядування, правоохоронні / контролюючі органи та ін.);
  • претензійна і позовна робота.

Обов’язки:

  • Комплексне юридичне обслуговування діяльності підприємства.
  • Юридичний супровід будівельних проектів, в т.ч. отримання дозвільної документації на будівництво, проходження експертизи, отримання містобудівних умов, дозволу на будівництво і ТУ на проектування; введення в експлуатацію; оформлення прав на земельні ділянки.
  • Експертиза, коригування та підготовка господарських (в т.ч. ЗЕД), цивільних договорів (зокрема, генерального підряду, субпідряду, підряду, купівлі-продажу обладнання, договорів на виконання проектних робіт, авторського/технічного нагляду, договорів поставки та ін.).
  • Ведення адміністративних, господарських спорів.
  • Взаємодія з правоохоронними/контролюючими органами, місцевими органами влади і самоврядування.
  • Залучення до проекту «Шахтний метан» (територіальна близькість, схожість юр. питань).

Умови роботи:

  • корпоративне навчання;
  • офіційне працевлаштування;
  • гідний рівень оплати праці (виплати 2 рази в місяць на карту);
  • можливість професійного росту.
Відправити резюме

Ми пропонуємо:

  • офіційну роботу;
  • гідний рівень оплати праці;
  • можливість професійного росту;
  • навчання професії і суміжних професій;
  • медичну страховку;
  • забезпечення засобами індивідуального захисту.

Обов’язки:

  • виявляти і попереджувати несправності в роботі устаткування;
  • забезпечення схоронності підзвітної інструменту;
  • оформлення технічної документації;
  • здійснення первинної нескладною діагностики електрообладнання та виявлення причини виходу його з ладу;
  • здійснення контролю роботи електроустаткування в період зміни.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Ми пропонуємо:

  • офіційну роботу;
  • гідний рівень оплати праці від 15 000 + компенсація житла;
  • можливість професійного росту.

Вимоги:

  • Досвід ведення робіт по забезпеченню працездатності енергетичного устаткування на підприємствах гірничодобувної галузі, чорної металургії, енергетичної галузі, на підприємствах коксохімічного виробництва (когенерація, газоочисне обладнання, насосне обладнання, водопостачання).
  • Досвід проведення поточних і капітальних ремонтів енергетичного обладнання провідних світових виробників.
  • Знання технології та способів монтажу енергетичного обладнання, порядку проведення випробувань енергетичного обладнання.
  • Знання і розуміння основ ПУЕ і ПТБ в ЕУ.
  • Четверта група з електробезпеки для виконання робіт в електроустановках до і вище 1000В.
  • Перевагою буде досвід роботи з обладнанням TM Caterpillar, GE

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Ми пропонуємо:

  • офіційну роботу;
  • медичну страховку;
  • гідний рівень оплати праці;
  • можливість професійного росту.

Вимоги:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
  • відсутність мед.протипоказань по роботі на установці;
  • вміння працювати в команді.

Обов’язки:

  • ведення технологічного процесу виробництва криптоно-ксенонової суміші;
  • своєчасне і якісне надання всіх технологічних операцій по пуску, зупинці, ведення технологічного режиму та обслуговування обладнання установки «ХРОМ-3»;
  • виявлення і своєчасне попередження несправності в роботі устаткування.

Шановні кандидати, звертаємо Вашу увагу на те, що направляючи Ваше резюме, Ви даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних.

Відправити резюме

Хочете працювати в нас, але не знайшли відповідної вакансії?

Надсилайте резюме та короткого супровідного листа. Ми будемо раді познайомитися!

Відправити резюме

Чекаємо з нетерпінням у Recycling Solutions!

Стажування

Якщо у вас замало досвіду, але є бажання докласти зусиль, щоб стати фахівцем у своїй сфері, подавайте заявку на проходження оплачуваного стажування в Recycling Solutions:  Ви зможете: 

  • Спробувати себе в режимі реальної роботи департаментів.
  • Здобути унікальний практичний досвід у сегменті бізнесу, яким цікавитеся: логістиці, маркетингу, HR, продажах, закупівлях, на виробництві.
  • Стати постійним працівником, показавши найкращі результати серед стажерів. 

Подати заявку