КАР’ЄРА

Успішним розвитком компанія Recycling Solutions завдячує своїм працівникам, їхній цілеспрямованості, талантам і бажанню реалізувати її місію — упроваджувати в життя принципи циклічної економіки. 

Ми пропонуємо можливості для професійного й особистісного розвитку кожного члена нашої команди та намагаємося створити комфортні умови праці. 

Наші цінності

У своїй щоденній роботі ми керуємося цінностями компанії. НАШІ ЦІННОСТІ:

  • КОМАНДА
  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
  • ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ
  • ВИСОКІ СТАНДАРТИ
  • БЕЗПЕКА

Що ми пропонуємо

Проекти, з якими ви будете працювати, надихають розвиватися й досягати вагомих цілей. Ми цінуємо працівників, які приносять свіжі ідеї, підтримуємо сміливі ініціативи й незалежність мислення. У компанії заохочують прагнення працівників до самовдосконалювання. Фахівці з високим потенціалом, які стабільно демонструють високу результативність, можуть стати учасниками програми кадрового резерву й отримати менторську підтримку. Ми також інвестуємо в профільне й корпоративне навчання працівників, пропонуємо прозору систему мотивації й можливості для кар’єрного зростання. Піклування про комфорт, безпеку та здоров’я всіх членів команди — важлива складова нашої корпоративної культури. Кожному працівникові оформлюють поліс добровільного медичного страхування.

Приєднатись до команди

Вимоги:

Вища економічна освіта
Досвід роботи на аналогічній посаді – від 2-х років
Досвід складання договорів для внутрішнього і зовнішніх ринків.
Розуміння основних принципів і правил роботи логістики.
Досвід складання договорів для внутрішнього і зовнішніх ринків.
Знання комп’ютерних програм (MS Office, 1C)
Знання англійської мови – не нижче Intermediate
Орієнтація на результат, комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність.

Ключові завдання:

Супровід існуючих клієнтів, складання договорів, підготовка специфікацій, прийом і обробка замовлення.
Формування графіків відвантаження технічних газів для комбінатів.
Забезпечення своєчасного надходження коштів від клієнтів.
Підготовка аналітичних звітів для керівництва, маркетингових досліджень.
Участь в тендерах закупівлі для трейдингу технічними газами.
Аналіз ринку: дзвінки до потенційних клієнтів, пошук контактів, проведення презентацій про компанію та продукти.

Ми пропонуємо:

Офіційне працевлаштування.
Стабільну заробітну плату і бонуси.
Медичне страхування.
Можливості для професійного і кар’єрного розвитку.
Навчання за рахунок компанії, в тому числі професійну сертифікацію.
Можливість брати участь в крос-функціональних проєктах.

Відправити резюме

Вимоги:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • Вища освіта;
  • Знання комп’ютерних програм (Word, Excel, Outlook, MSOffice: PowerPoint) на рівні користувача, 1С: 8 впевненого користувача;
  • Знання ділового етикету;
  • Грамотна усна і письмова мова.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Стабільну заробітну плату і бонуси;
  • Медичну страховку;
  • Можливості для професійного і кар’єрного розвитку;
  • Навчання за рахунок компанії;
  • Корпоративні тімбілдинги;
  • Роботу в злагодженому і дружному колективі.

У цій ролі Ви:

  • відповідаєте за закупівлю канцелярії, продуктів і хоз.товари в офіс;
  • працюєте з документацією (оплата рахунків, укладання договорів, контроль надходження первинної документації в бухгалтерію);
  • відповідаєте за відправку / прийом кореспонденції;
  • зустрічаєте гостей;
  • відповідаєте за рішення адміністративно-господарських питань (курирування водіїв, взаємодія з орендодавцем);
  • берете участь в процесі бюджетування;
  • берете участь в проведенні інвентаризації (1 раз в рік);
  • берете участь в HR проектах.
Відправити резюме

Вимоги:

  • Вища освіта: бухгалтерський облік / економіка / фінанси;
  • Розуміння облікових і управлінських бізнес-процесів (розуміння в т. ч. обліку виробничих процесів буде перевагою);
  • Знання основ адміністрування 1С;
  • Знання принципів бухгалтерського обліку;
  • Досвід впроваджень рішень на платформі 1С: Підприємство 8 (УПП);
  • Досвід розробки документації: ТЗ, інструкцій, вимог на доопрацювання і т. Д.
  • Досвід роботи економістом / бухгалтером буде перевагою;
  • Досвідчений користувач Excel:
    Робота з великими масивами даних;
    Робота зі зведеними таблицями і формулами.

Функціональні обов’язки:

  • Кураторство процесу автоматизації і доробок облікової системи 1С;
  • Розробка ТЗ, інструкцій, вимог на доопрацювання і т.д. для розробників;
  • Підтримка / консультування користувачів (в основному бухгалтера та фінансових контролерів) з питань роботи поточної конфігурації системи 1С;
  • Тестування функціональності проведених доробок;
  • Допомога в складанні управлінської звітності (розрахунок і проведення управлінських коригувань, участь в аналізі P & L і CFS за період);
  • Допомога в розробці регламентів, облікових політик та ін.

Ми пропонуємо:

Офіційне працевлаштування.
Стабільну заробітну плату і бонуси.
Медичне страхування.
Можливості для професійного і кар’єрного розвитку.
Навчання за рахунок компанії, в тому числі професійну сертифікацію.
Можливість брати участь в крос-функціональних проєктах.

Відправити резюме

Хочете працювати в нас, але не знайшли відповідної вакансії?

Надсилайте резюме та короткого супровідного листа. Ми будемо раді познайомитися!

Відправити резюме

Чекаємо з нетерпінням у Recycling Solutions!

Стажування

Якщо у вас замало досвіду, але є бажання докласти зусиль, щоб стати фахівцем у своїй сфері, подавайте заявку на проходження оплачуваного стажування в Recycling Solutions:  Ви зможете: 

  • Спробувати себе в режимі реальної роботи департаментів.
  • Здобути унікальний практичний досвід у сегменті бізнесу, яким цікавитеся: логістиці, маркетингу, HR, продажах, закупівлях, на виробництві.
  • Стати постійним працівником, показавши найкращі результати серед стажерів. 

Подати заявку